Account Project Manager

Voor ons kantoor in Amsterdam zijn wij op zoek naar een nieuwe collega voor de functie Account & Projectmanager. Héman levert aan iedereen die een feestje wil vieren of event wil organiseren. Zowel particulier als aan de professionele evenementenmarkt. In deze functie ben je bezig met de grotere projecten. Je verkoopt deze, je bent verantwoordelijk voor de gehele uitvoering, van de hele logistiek planning tot en met de geleverde uitstraling. Je bent van begin tot eind betrokken. In deze functie zit je veel op kantoor om e.e.a. voor te bereiden/af te handelen, maar je bent ook veel op locatie. Daarnaast draag je zorg voor het beheren (en acquireren) van relaties en ben je medeverantwoordelijk voor het behouden en vergroten van de omzet en het marktaandeel.

Wie zijn wij?
Héman Horecaverhuur is een horecaverhuurservice en organiseert het compleet inrichten van evenementen, feesten en congressen met een breed assortiment van meubilair, decoratie en bloemen aan zowel particulieren als bedrijven. Dit doen we al zo’n ruim 100 jaar en zijn we één van de marktleiders van Nederland. Er is een platte organisatiecultuur met gemotiveerde collega’s met een echte aanpakkers mentaliteit, die ook gezelligheid en resultaat hoog in het vaandel hebben staan. 

Jouw uitdaging

  • Je beheert projecten van startfase tot aan de evaluatie (opstellen offerte, communicatief contact met alle betrokkenen, beheren orderproces, coördineren op- en afbouwprojecten, klachten signaleren, actief oppakken en oplossen, eindevaluatie)
  • Je signaleert specifieke klantwensen en speelt hierop in
  • Je bent verantwoordelijk voor het samenstellen, calculeren en presenteren van projecten (bijv. culinaire festivals) 
  • Je zorgt ervoor dat openstaande offertes nauwkeurig worden gemonitord.
  • Je onderhoudt de vaste accounts en probeert de bijbehorende omzet te vergroten.
  • Je ondersteunt de sales collega’s waar nodig.
  • Je hebt een zelfstandige rol waarin je nauw contact hebt met je collega’s uit het operationele team.

Dit ben jij

  • HBO werk- en denkniveau 
  • Je bent communicatief en sociaal vaardig
  • Je kunt snel schakelen en gaat geen uitdaging uit de weg
  • Je werkt secuur en weet het overzicht te bewaren
  • Je hebt werkervaring in een soort gelijke functie en productkennis is mooi meegenomen
  • Je hebt kennis van de evenementenbranche en-/of ervaring in de (evenementen) logistiek
  • Je bent in bezit van Rijbewijs B
  • Je gaat zelfstandig en proactief te werken en kunt snel schakelen.
  • Je hebt overtuigingskracht en bent niet bang het zakelijke gesprek aan te gaan, ongeacht wie je tegenover je hebt zitten

Wat wij bieden

  • Een uitdagende omgeving met veel verantwoordelijkheden
  • Werken in een klein team
  • Salaris op basis van leeftijd en ervaring
  • Eigen initiatief juichen we toe
  • Je kunt gratis gebruik maken van verhuurartikelen voor je eigen feestje
  • Ruimte en aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • Uitzicht op een vast dienstverband
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioen
  • Uiteraard elke vrijdag een borrel om je collega’s te leren kennen

Enthousiast geworden?
Lijkt het jou leuk om ons team te komen versterken? Solliciteer via de ‘solliciteer button’ en vertel ons zoveel mogelijk over jezelf in een motivatiebrief bijgevoegd met een C.V.

Inhoudelijke vragen over de functie of vragen over de werving- en selectieprocedure?
Dan kun je terecht bij Frank Sissingh op telefoonnummer 020 66868 58 (algemeen) of stuur een e-mail naar hrm@heman.nl t.a.v. Frank Sissingh