• Checkmark Levering door heel Nederland
  • Checkmark Het grootste verhuurassortiment
  • Checkmark Al ruim 100 jaar in Amsterdam

Hoe werkt het? FAQ Blog Contact

Vrijdag tot maandag huren? Betaal maar voor 1 dag!

Kerstdrukte

Bezig met laden...

De decembermaand is de gezelligste tijd van het jaar, maar ook een van de drukste maanden van het jaar, vol kerstfeesten en partijen. Onze agenda loopt alweer vol met kerstdiners, borrels, grote evenementen en zo veel meer! Vergeet niet om je order of aanvraag op tijd aan ons door te geven, zodat we samen een mooi kerstfeestje kunnen bouwen. 

Team Héman/Bloembloem


MEESTGESTELDE VRAGEN
Dit moet je weten

  • Wat houdt dit precies voor mij in?
    We kunnen geen nieuwe orders meer aannemen die vallen in de periode van 18 mei t/m 30 juni. Orders die buiten deze periode vallen kunnen wel gewoon worden geplaatst. 

  • Ik heb voor 18 mei een order geplaats, maar ik heb nog geen bevestiging ontvangen. Wat gebeurt hiermee?
    Deze order wordt nog gewoon door ons salesteam verwerkt. Houd er rekening mee dat misschien niet alle artikelen voorradig zijn en ons transport op veel dagen al vol zit. Ons salesteam neemt in alle tijden nog contact met je op. 

  • Kan ik een bestelling nog wel ophalen?
    Nee, helaas is het niet mogelijk om je bestelling zelf op te halen en/of terug te brengen.

  • Maken jullie ook uitzonderingen? 
    Om onze kwaliteit & service te bewaken kunnen we op dit moment ook geen uitzondering maken. 

  • Wat gebeurt er met mijn openstaande offertes?
    Bij een openstaande offerte hebben we de artikelen voor je gereserveerd. Houd er rekening mee dat de offerte 14 dagen geldig is. Neem contact op met onze salescollega's om de offerte zo snel mogelijk te bevestigen. 

  • Wanneer kan ik weer een order plaatsen? 
    Orders na 30 juni kun je gewoon bij ons plaatsen. In de maanden juli t/m september verwachten we ook een drukke periode. Bestel dus op tijd om teleurstelling te voorkomen.

  • Kan ik een bestaande order nog wijzigen?
    Een bestaande order kun je nog wijzigen. Zodra een gewijzigd artikel niet meer beschikbaar is zal het salesteam contact met je opnemen voor een alternatief. 

  • Ik heb mijn order geannuleerd. Kan ik een nieuwe order plaatsen? 
    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Je kunt een bestelling nog wel wijzigen.