Spelregels
Spelregels
Het laten slagen van uw evenement staat bij ons voorop. Net zoals het laten slagen van alle andere evenementen. Om al die evenementen en het handelen daarvoor in goede banen te leiden gelden er bij ons bepaalde spelregels. Door deze spelregels weet iedereen wat er verwacht wordt en worden eventuele teleurstellingen voorkomen.
Voor de definitieve algemene voorwaarden verwijzen kunt u HIER klikken.
Prijsopgave
Bij deze catalogus is een prijslijst toegevoegd. Hierin kunt u eenvoudig de bijbehorende huurprijs vinden. Alle bedragen zijn in euro’s exclusief BTW. De genoemde bedragen zijn huurprijzen per gebruiksdag. Vaak is het zowel voor u als voor ons gemakkelijker om de materialen de werkdag voor het evenement te bezorgen en de werkdag na het evenement weer op te halen. Deze service bieden wij u aan zonder dat u hier extra huur voor hoeft te betalen. Wij leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. Mocht uw evenement in het weekend vallen dan bezorgt Héman op vrijdag en worden de materialen maandag weer bij u opgehaald. Mocht u materialen gebracht of opgehaald willen hebben buiten kantoortijden of in het weekend dan is dat uiteraard mogelijk, maar daarvoor is een toeslag van toepassing. Heeft u de materialen langer nodig dan één gebruiksdag dan rekenen wij een toeslag per extra huurdag. Over de eerste volgdag berekenen wij 25% van de huurprijs, de daarop volgende huurdagen berekenen wij slechts 15% per volgdag.
Uw offerte
Héman streeft ernaar uw orderbevestiging of vrijblijvende offerte nog op de dag van aanvraag aan u te bevestigen.
Houdt u er bij uw offerteaanvraag rekening mee dat deze geheel vrijblijvend is? Er zijn nog geen materialen voor u gereserveerd. Bij een akkoord van u op de offerte wordt gekeken of de gewenste materialen beschikbaar zijn. Geeft u daarom zo spoedig mogelijk door of een offerte doorgaat.
Uw order
U kunt bij ons op diverse manieren bestellen. Per telefoon, fax, email of via de website. Voor al deze manieren geldt wel dat uw bestelling minimaal 2 werkdagen voor levering aan ons verkoopteam doorgegeven moet zijn. Lukt het u niet om voor deze tijd uw bestelling te plaatsen neem dan telefonisch contact met ons op. Middels dit telefonisch overleg wordt er gekeken of uw bestelling nog uitgevoerd kan worden. Wellicht dat het nog via ons eigen wagenpark gebracht kan worden of haalt u de materialen zelf op? Of er wordt samen met u naar een andere oplossing gezocht. Zo werken wij onder andere samen met gerenommeerde koeriersbedrijven die uw bestelling voor een gereduceerd tarief alsnog kunnen bezorgen.
Van uw bestelling krijgt u altijd een orderbevestiging. Het is belangrijk dat u deze goed controleert. Staat bijvoorbeeld het afleveradres goed vermeld? Uw order wordt uitgevoerd zoals op de orderbevestiging vermeld.
Bent u genoodzaakt om uw order te annuleren dan kunnen daar annuleringskosten voor in rekening worden gebracht. Bij annulering vlak voor bezorging kunnen deze kosten oplopen tot 100% van het oorspronkelijke orderbedrag.
Impressie
Op verzoek kunnen er voor bepaalde evenementen impressie- of schaaltekeningen gemaakt worden. Deze zijn standaard niet vrijblijvend.
De bezorging
Standaard wordt uw order tijdens kantooruren tegen zeer aantrekkelijke bezorgkosten bij u geleverd en/of opgehaald.
U kunt de werkdag voorafgaand aan de bezorg- of retourdag telefonisch contact opnemen, wij kunnen u dan een inschatting geven over de aankomsttijd van de chauffeur bij u. U hoeft dan niet de gehele dag te wachten.
Let u er wel op dat er bezorgd wordt met grote vrachtwagens. De door u gewenste afleverlocatie moet daarom toegankelijk zijn voor vrachtwagens of op maximaal 10 meter afstand liggen van de plaats waar een vrachtwagen kan komen. De meeste materialen zijn verpakt op rolcontainers of pallets. Wij leveren de materialen voor u binnen tot achter de eerste deur. Deze plek dient dan wel met rollende materialen bereikbaar te zijn en een harde en vlakke ondergrond te hebben.
Als wij de materialen weer bij u op komen halen dienen de materialen vanaf 8.00 uur ‘s ochtends weer op de rolcontainers of pallets klaar te staan. De meeste materialen zijn verpakt in kratten of andere emballageartikelen en bij retour wordt verwacht dat de gehuurde materialen op dezelfde manier klaar staan als dat ze gebracht zijn.
Indien de materialen niet klaar staan voor transport als we de materialen op komen halen, of als om een andere reden belemmerd wordt de materialen op te halen kan er extra transport en/of huur in rekening gebracht worden. Indien emballage niet op locatie achter kan blijven kunnen deze tegen meerkosten retour worden genomen. Bij het leveren en ophalen van de materialen dient u aanwezig te zijn.
Op- en afbouw
Bij een aantal artikelen in onze catalogus staat een handje afgebeeld. Dit betekent dat dit artikel alleen in combinatie met op- en afbouw geleverd kan worden. De kosten voor de op- en afbouw worden separaat aan de huurprijs berekend. Vooraf opgegeven kosten betreffen een inschatting en zullen op basis van nacalculatie (daadwerkelijk gemaakte uren) berekend worden. Hierbij worden ook de gemaakte reiskosten in rekening gebracht. Wij gaan ervan uit dat onze medewerkers direct toegang krijgen tot de locatie en zonder belemmering kunnen op- of afbouwen. Wij verzoeken u bij de aanvang van de op- en afbouw aanwezig te zijn.
Schoonmaakkosten
De schoonmaakkosten worden berekend over servies, bestek en glaswerk.
Bij het retourneren kunt u ervoor kiezen om de spullen schoonveeg aan te leveren. Er worden dan schoonmaakkosten in rekening gebracht over al het servies, glaswerk en bestek dat is besteld.
U kunt er ook voor kiezen om de spullen schoon aan te leveren. Hier worden geen schoonmaakkosten voor in rekening gebracht. Indien de spullen toch nog met etensresten worden ingeleverd, worden de schoonmaakkosten doorberekend.
We willen u vragen om de artikelen terug te doen in de kratten waarin deze geleverd zijn en het glaswerk op zijn kop in de krat te plaatsen.
Berekening schoonmaakkosten
Wij berekenen €0,07 excl. BTW per artikel. Deze kosten kunt u terugvinden in de order die toegestuurd wordt door de salesmedewerker.
Klachten
Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over de levering laat dit dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 uur na levering, aan ons weten. Dit voorkomt discussies en wellicht zijn we nog in de gelegenheid om het probleem op te lossen.
Na retour
Na terugkomst van de materialen in ons magazijn worden de materialen geteld en gecontroleerd op vermissingen en beschadigingen. U kunt hierbij aanwezig zijn. Indien er tijdens deze telling manco’s en/ of beschadigingen worden constateert zal de vervangingswaarde van het betreffende artikel in rekening gebracht worden.
Betaling
Logischerwijs moet uw order ook afgerekend worden. Standaard dient er uiterlijk op het moment van leveren betaald te worden. U kunt ervoor kiezen zorg te dragen dat het bedrag voor levering op onze rekening staat. Kiest u ervoor om aan de chauffeur te betalen, dan kan dit via het mobiele pinapparaat dat de chauffeur bij zich heeft. Houdt u er rekening mee dat indien er niet betaald kan worden voor of bij de aflevering, de chauffeur niet mag afleveren.
Uitzonderingen
Indien er afwijkingen zijn ten aanzien van bovenstaande neemt u dan telefonisch contact met ons op. Er kunnen eventueel afwijkende afspraken met u gemaakt worden. Ook hierbij geldt: vooraf gemaakte afspraken zorgen voor een duidelijke verwachting voor zowel u als voor ons en onze medewerkers. Op naar een geslaagd evenement!