Veelgestelde vragen

 

Hoe plaats ik mijn bestelling bij Héman Horecaverhuur?
Het plaatsen van een bestelling doe je door het plaatsen van materialen in je winkelwagen. Bij het afronden van je bestelling kun je kiezen om een offerte aan te vragen of een order te plaatsen. Bestellingen via onze e-mail zullen wij niet in behandeling nemen.

Hoe weet ik of mijn bestelling definitief is en geleverd zal worden?
Zodra een bestelling geplaatst wordt in onze webshop, controleren wij de beschikbaarheid van de materialen. Wanneer er materialen onverhoopt niet beschikbaar zijn, zullen we je een alternatief aanbieden. De bevestiging van de bestelling en de beschikbaarheid van de materialen wordt in een orderbevestiging per e-mail naar je verzonden. De bestelling is vanaf dat moment definitief.

Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen?
Wijzigingen van de bestelling kunnen tot twee werkdagen voor de dag van levering alleen telefonisch of per e-mail aan ons doorgegeven worden.

Heb je een wijziging korter dan twee dagen voor je event? Dan kijken we of het nog mogelijk is om dit te verwerken. Deze last-minute wijzigingen kunnen alleen telefonisch in behandeling genomen worden.

Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten worden berekend aan de hand van de ritafstand en de flexibiliteit van de gewenste bezorg- en ophaaltijden. In sommige gevallen geldt er een aangepast tarief, wanneer bijvoorbeeld ritten gecombineerd kunnen worden in dezelfde regio. De standaard bezorgtijden zijn van maandag tot vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur. Bezorgingen buiten deze tijden worden ingepland op afspraak. Je ontvangt een e-mail met een indicatie van de bezorgtijd.

Je kunt ook kosteloos je bestelling ophalen en retourneren tijdens onze openingstijden. Houd er rekening mee dat je vervoersmiddel groot genoeg is om de materialen mee te nemen.

Zakelijk een bestelling plaatsen.
Ook een zakelijke bestelling plaatst je door het plaatsen van materialen in je winkelwagen. Je kunt kiezen om een offerte op te vragen of direct een order te plaatsen.

Hebben jullie een showroom?
In onze showroom aan de Joan Muyskenweg 34 is een showroom aanwezig voor mastiek, meubilair en onze nieuwe materialen. Op aanvraag kunnen we een live setting opbouwen. 

Wat zijn de openingstijden van Héman Horecaverhuur?
De sales afdeling is op werkdagen bereikbaar van 8:00 tot 17:00 uur en op zaterdag van 8:00 tot 16:00 uur op het telefoonnummer 020 668 6858.

Hoe werkt de spoedservice?
Is er een incident op je event en heb je met spoed vervangende verhuurmaterialen of een monteur nodig? Buiten kantoortijden werken wij met een nooddienst. Je kunt ons telefoonnummer bellen 020 668 6858 en de voicemail inspreken, deze wordt direct doorgestuurd naar onze nooddienst. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. 

Beschadigde materialen, wat te doen?
Het kan natuurlijk zijn dat materialen beschadigd raken tijdens het event. We willen je vragen om dit altijd direct te melden aan de chauffeur of de projectleider. Ook kun je contact opnemen met onze sales afdeling. Zij handelen dit verder met je af om de schade te beoordelen en de kosten van de schade met je door te nemen. We adviseren je altijd om een foto van de schade te maken, om misverstanden te voorkomen.

Materialen zijn niet naar wens
Marialen niet naar wens? Kan gebeuren! We vragen je om dit zo snel mogelijk telefonisch aan ons te melden. Zo kunnen we kijken of we eventueel nog iets anders voor je kunnen betekenen.

Waarom ontvang ik geen sms met de aankomsttijd van de chauffeur?
Op de website kun je in je account een telefoonnummer toevoegen. Let op: als je hier een vast telefoonnummer invult, ontvang je geen sms. Vul je echter een mobiel nummer (06-nummer) in, dan ontvang je één werkdag van tevoren een sms met de verwachte aankomsttijd van de chauffeur.