Zakelijke klanten

Werkwijze 

  • Maak een account aan
  • Plaats het materiaal wat je wilt gebruiken voor je event in je winkelwagen
  • Vraag een offerte aan via de winkelwagen 
  • Een accountmanager controleert de beschikbaarheid van de materialen en neemt contact met je op 
  • De bestelling staat voor je klaar of wordt naar de locatie gebracht 
  • Je ontvangt een factuur

Voordelen 

  • Vanuit 1 account zijn er meerdere bestellingen mogelijk vanuit verschillende afdelingen, locaties en medewerkers
  • Alle bestellingen worden gekoppeld aan je bedrijfsaccount op basis van een debiteurnummer. Dit maakt snel en makkelijk alle bestellingen en contactpersonen inzichtelijk. 
  • Een vast contactpersoon 
  • Persoonlijk advies 

      
 

Contact 
Wij zijn open van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 en zaterdag van 09:00 tot 16:00. 

Bel ons op 020 668 6858
Mails ons via info@heman.nl 

Of vraag hier een terugbelafspraak aan met een van onze accountmanagers