Alles voor de decembermaand




Meestgestelde vragen

  • Tot wanneer kan ik een order plaatsen?
  • De uiterlijke besteldatum is 2.5 dag van te voren, voor de bezorg/ afhaaldatum. In verband met de drukte in de decembermaand hebben onze logistieke collega’s deze tijd nodig om orders in te plannen en te verzamelen in ons magazijn.

  • Tot wanneer kan ik mijn order wijzigen?
  • De order kan worden aangepast tot twee dagen voor afhalen/bezorging per e-mail of per telefoon. Vanaf dan wordt je order definitief ingepland door onze collega’s van logistiek en worden alle artikelen in ons magazijn verzameld.

    Op de bezorg- en afhaaldag is het niet meer mogelijk om artikelen bij te bestellen of te annuleren.

  • Kan ik mijn order laten brengen- of laten ophalen?
  • Dat is mogelijk. Echter door de decemberdrukte zullen wij tijdens deze maand andere transportprijzen hanteren.
    De transportkosten in december zijn:

    • Ma t/m vr tussen 8:00-18:00: Regio Groot Amsterdam vanaf € 29,50 excl. btw per rit
    • Binnen de Randstad vanaf € 50,- excl. btw per rit
    • Buiten de gehele Randstad vanaf vanaf € 75,00 excl. btw per rit

    Tijdens de feestdagen:

  • Ik heb mijn order tweede kerstdag nodig, wanneer kan ik de spullen ophalen?
  • Je kunt je order 22 of 23 december bij ons ophalen. Om ervoor te zorgen dat je order alvast voor je klaarstaat, horen we graag hoe laat je de order op komt halen tijdens onze openingstijden. Dit kan in de opmerkingen tijdens het afrekenproces.

  • Hoeveel huurdagen moet ik betalen als ik artikelen tijdens de kerstdagen huur?
  • Huur je tijdens de feestdagen op 25 & 26 december? Dan betaal je maar één huurdag. Ook als je de order op 27 of 28 december retourneert.

  • Kan ik bij de balie afrekenen tijdens het ophalen van mijn order?
  • Wanneer je de order komt ophalen geven wij een voorkeur aan het vooraf betalen via de I-deallink voor een snellere afhandeling.

  • Kan je een klaptafel inklappen?
  • De poten van de klaptafel kunnen wel ingeklapt worden, het blad niet. Dit betekent dat er rekening gehouden moet worden met dat klaptafels over het algemeen te groot zijn om vervoerd te worden in personenwagens. Twijfel je over een formaat? Neem contact met ons op.

  • Moet ik mastiek zoals servies en bestek schoon inleveren?
  • Alle artikelen zoals servies, bestek en glaswerk moeten veegschoon ingeleverd worden. De afwaskosten zijn in de prijs inbegrepen.

  • Wanneer kan ik mijn order weer terugbrengen of op laten halen tijdens de feestdagen?
  • Orders kunnen worden teruggebracht op 27 of 28 december.

    Om ervoor te zorgen dat het snel en goed verloopt horen we graag hoe laat je de order komt retourneert tijdens onze openingstijden. Dit kan in de opmerkingen tijdens het afrekenproces.

  • Ik ga mijn order ophalen. Waar moet ik rekening mee houden?
  • Bestek, servies en glaswerk leveren we in bakken en kratten. Houd daarom rekening met je vervoersmiddel. Stel je bestelt 10 WK borden, 10 theelepels en 12 theeglazen dan ontvang je drie aparte kratten. Twijfel je over het volume van een order? Neem contact met ons op.