Onze organisatie

Dit zijn wij van Héman Horecaverhuur & BloemBloem - concept - design - decoration

Bij Héman en BloemBloem werken we er iedere dag hard aan om alle verhuurmaterialen klaar te zetten voor uw evenement. Graag stellen we ons sales team persoonlijk aan u voor. Natuurlijk zijn ook de afdelingen; logistiek, transport, op-en afbouw, decor en de bloembinderij voor ons net zo belangrijk. Als klant kunt u altijd de beste service verwachten en ons team staat dagelijks voor u klaar. Dit zijn Héman & BloemBloem.

Bij ons komen werken? Bekijk de openstaande vacatures              ► Vacatures
Benieuwd naar het onstaan van Héman? Lees de geschiedenis    ► Over Héman

Blijf op de hoogte van nieuwe verhuurmaterialen en evenementen op onze social media kanalen: Instagram - Facebook - Nieuwspagina of bezoek een van de showrooms in Amsterdam of Mijdrecht. Tijdens kantoortijden is de showroom in Amsterdam geopend zonder afspraak. Liever rondkijken in het magazijn in Mijdrecht? Op afspraak laten wij graag al onze materialen zien.
Klik hier voor meer informatie over de klantenservice van Héman Horecaverhuur.

Sales

Misja Engelsman
misja@heman.nl

Sally Bocxe
sally@heman.nl

Jan van Rennes
jan@heman.nl

Harry Drevers
harry@heman.nl

Frank Sissigh
frank@heman.nl

BloemBloem - Concept, design, decoration

Elise Kooi
e.kooi@bloembloem.nl

Jeroen Oome
j.oome@bloembloem.nl

Ròbin Meissen
r.meissen@bloembloem.nl

Directie
John Heeroma
john@heman.nl
Richard Verhoef
rverhoef@bloembloem.nl

Richard Koster
richard@heman.nl

Marketing-backoffice  
Mirja Clarijs
mirja@heman.nl
 

Administratie
Maike Smits
maike@heman.nl
Jordy Vis
jordy@heman.nl