Onze organisatie

Dit zijn wij van Héman Horecaverhuur

Bij Héman werken we er iedere dag hard aan om alle verhuurmaterialen klaar te zetten voor uw evenement. De afdelingen van Héman werken hiervoor nauw samen. Hieronder stellen we graag ons sales team persoonlijk aan u voor. Natuurlijk zijn ook de afdelingen; logistiek, transport, op-en afbouw, decor en de bloembinderij voor ons net zo belangrijk. Als klant kunt u altijd de beste service verwachten. Ons team staat voor u klaar. Blijf op de hoogte van alle nieuwe verhuurmaterialen en leuke acties op onze nieuws pagina of lees meer over onze historie.

Kom ook eens langs in een van onze bedrijfspanden in Amsterdam en Mijdrecht, tijdens kantoortijden is de showroom in Amsterdam geopend zonder afspraak. Liever rondkijken in Mijdrecht? Wij laten u graag op afspraak al onze materialen zien.

Héman staat al meer dan 100 jaar voor service, kwaliteit en flexibiliteit!


Sales
                        

Misja Engelsman
misja@heman.nl

Marije Drenth
marije@heman.nl

Jan van Stralen
jan@heman.nl

Mona Reinders
mona@trendsforrent.nl

Frank Sissingh
frank@heman.nl

Mervijn Nieuwenhuys
mervijn@heman.nl

Louis de Roos
louis@heman.nl

Harry Drevers
harry@heman.nl

Jeroen Oome
j.oome@bloembloem.nl

Concept, design, decoration
 

Elise Kooi
e.kooi@bloembloem.nl

Sandra Hulleman
s.hulleman@bloembloem.nl

Marjolein Weijers
m.weijers@bloembloem.nl

Directie

John Heeroma
john@heman.nl

Richard Koster
richard@heman.nl

Richard Verhoef
rverhoef@bloembloem.nl

DTP, Marketing en Backoffice
 

Tjeerd Kortlandt
t.kortlandt@bloembloem.nl

Marjolein van der Wilk
marjolein@trendsforrent.nl

Roel van Melick
r.vanmelick@trendsforrent.nl

Administratie

Manus Valk
manus@heman.nl

Maike Smits
m.smits@trendsforrent.nl

Hedy Kamp
h.kamp@trendsforrent.nl