Onze organisatie

Dit zijn wij van Héman Horecaverhuur

Bij Héman werken we er iedere dag hard aan om alle verhuurmaterialen klaar te zetten voor uw evenement. De afdelingen van Héman werken hiervoor nauw samen. Graag stellen we ons sales team persoonlijk aan u voor. Natuurlijk zijn ook de afdelingen; logistiek, transport, op-en afbouw, decor en de bloembinderij voor ons net zo belangrijk. Als klant kunt u altijd de beste service verwachten en ons team staat dagelijks voor u klaar.
Blijf op de hoogte van alle nieuwe verhuurmaterialen en evenementen op onze nieuws pagina of bezoek een van de showrooms in Amsterdam en/of Mijdrecht, tijdens kantoortijden is de showroom in Amsterdam geopend zonder afspraak. Liever rondkijken in Mijdrecht? Wij laten u graag op afspraak al onze materialen zien. Klik hier voor meer informatie over Héman Horecaverhuur.

Werken in een dynamische omgeving in een gezellig team én altijd gebruik kunnen maken van onze verhuurartikelen? Solliciteer dan op een van onze vacatures!

Héman staat al meer dan 100 jaar voor service, kwaliteit en flexibiliteit!

Sales

Misja Engelsman
misja@heman.nl

Marije Drenth
marije@heman.nl

Jan van Stralen
jan@heman.nl

Eliane Bos
eliane@heman.nl

Nadia Adouani
nadia@heman.nl

Daan Dijkstra
daan@heman.nl

Frank Sissingh
frank@heman.nl

Harry Drevers
harry@heman.nl

Jeroen Oome
jeroen@heman.nl

Sally Bocxe
sally@heman.nl

Concept, design, decoration
 

Elise Kooi
elise@bloembloem.nl

Ròbin Meissen
r.meissen@bloembloem.nl

Demi Kanning
demi@bloembloem.nl

Directie

John Heeroma
john@heman.nl

Richard Koster
richard@heman.nl

Richard Verhoef
rverhoef@heman.nl

DTP/3D, Marketing en Backoffice

Anna Junge-Paprocka
anna@heman.nl

Mirja Clarijs
mirja@heman.nl

Sharon Kentrop
sharon@heman.nl


Administratie

Manus Valk
manus@heman.nl

Maike Smits
maike@heman.nl

Jordy Vis
jordy@heman.nl