Onze organisatie

Dit zijn wij van Héman Horecaverhuur & BloemBloem - concept - design - decoration

Bij Héman en BloemBloem werken we er iedere dag hard aan om alle verhuurmaterialen klaar te zetten voor uw evenement. De afdelingen van Héman werken hiervoor nauw samen. Graag stellen we ons sales team persoonlijk aan u voor. Natuurlijk zijn ook de afdelingen; logistiek, transport, op-en afbouw, decor en de bloembinderij voor ons net zo belangrijk. Als klant kunt u altijd de beste service verwachten en ons team staat dagelijks voor u klaar. Lees hier over Héman & BloemBloem.

Blijf op de hoogte van alle nieuwe verhuurmaterialen en evenementen op onze social media kanalen: Instagram - Facebook - Nieuwspagina of bezoek een van de showrooms in Amsterdam of Mijdrecht, tijdens kantoortijden is de showroom in Amsterdam geopend zonder afspraak. Liever rondkijken in het magazijn in Mijdrecht? Wij laten u graag op afspraak al onze materialen zien. Klik hier voor meer informatie over Héman Horecaverhuur.

Werken in een dynamische omgeving in een gezellig team én altijd gebruik kunnen maken van onze verhuurartikelen? Solliciteer dan op een van onze vacatures!

Sales

Misja Engelsman
misja@heman.nl

Jan van Stralen
jan@heman.nl

Sally Bocxe
sally@heman.nl

Jan van Rennes
janvanrennes@heman.nl

Iris van Dijk
iris@heman.nl

Daan Dijkstra
daan@heman.nl

Frank Sissigh
frank@heman.nl

Harry Drevers
harry@heman.nl

BloemBloem - Concept, design, decoration

Elise Kooi
e.kooi@bloembloem.nl

Demi Kanning
demi@bloembloem.nl

Ròbin Meissen
r.meissen@bloembloem.nl

Jeroen Oome
j.oome@bloembloem.nl

Fiene Stumpel
fiene@bloembloem.nl

 

Directie

Richard Koster
richard@heman.nl

John Heeroma
john@heman.nl

Richard Verhoef
rverhoef@bloembloem.nl

Marketing/backoffice-HR-Grafisch/DTP  
Mirja Clarijs
mirja@heman.nl
Sharon Kentrop
sharon@heman.nl
Suzan Elling
suzan@bloembloem.nl

Administratie
Maike Smits
maike@heman.nl

Alaisa Moenier
alaisa@heman.nl

Jordy Vis
jordy@heman.nl

Jeroen Koster
jeroenk@heman.nl

Manus Valk
manus@heman.nl